Lepiej z łukiem
Łuk jako symbol komunikacji, wartości, prezentu, autentyczności i wydajności.
Udoskonalenie opakowań
poprzez użycie łuków
Pod kierownictwem najbardziej znanego niemieckiego psychologa konsumentów, profesora Georga Felsera, we współpracy z Instytutem Multi-Sense i psychologami biznesu z Wyższej Szkoły Zawodowej Harz (Wernigerode), ustalono, że użycie kokardek ma pozytywny wpływ na cechy produktu.*
- Produkty z kokardką są szybciej postrzegane
- Łuk zwiększa akceptację ceny i skłonność do zakupu
- Kokardka sprawia, że produkt jest bardziej podatny na prezent
- Łuk ma pozytywny wpływ na postrzeganie jakości i wartości
- Kokarda koduje elegancję, wartość i ponadczasowość marki/produktu
- Produkty z kokardką są chętniej kupowane (siła zatrzymania wynikająca z wizualnie bardziej widocznego produktu)
- Produkty z kokardą wydają się bardziej wartościowe
*Źródło: Opracowanie naukowe Wyższej Szkoły Zawodowej w Harzu (School of Business Psychology) pod kierownictwem Prof. Georga Felsera przy wsparciu Multisense Institute Germany.